Dijous 30 de novembre i dilluns 11 de desembre

Organitzades per la Càtedra Obra Social “La Caixa” d’Estudis sobre les Desigualtats Socials. UdL

Adhesió de la UdL al Projecte “Formación Curricular en Diseño para todas las personas” impulsat per la CRUE i la Fundación ONCE.

Lloc: Sala d’actes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida. Carrer Jaume II núm. 73-Campus de Cappont, 25001 Lleida.

Inscripcions:

• Inscripció per a reconeixement d’un crèdit de matèria transversal per la UdL.
    Cal formalitzar-la a la secretaria del Departament d’Economia Aplicada (despatx 0.33 – Facultat de Dret, Economia i Turisme – Carrer de Jaume II, 73 25001 Lleida)
  • Inscripció ordinària: fes clic aquí.

Aquesta jornada és oberta a tot el públic interessat i és reconeguda amb un crèdit de matèria transversal per la Universitat de Lleida.

30 de novembre

• 17:15 h Ponència: Reptes legals i judicials en l’àmbit de la salut mental A càrrec del Dr. Carlos Villagrasa Alcaide, professor de Dret Civil. Universitat de Barcelona
  • 18:00 h Taula rodona: La intervenció en salut mental a peu de carrer. Intervindran:
  • 19:00 h Col·loqui

11 de desembre

Descarrega’t el programa de les Jornades en aquest enllaç

Sessió 30 de novembre

Sessió 11 de desembre