Podeu veure tots els vídeos de les III Jornades sobre Desigualtats Socials. Treball, Pobresa i Exclusió Social, celebrades el 26, 27 i 28 de novembre de 2018 a la sala d’actes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

26 de novembre

Inauguració de les jornades.
A càrrec de la Sra. Astrid Ballesta (vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació) i el Sr. Rafael Allepuz (director de la Càtedra Obra Social la Caixa d’Estudis sobre les Desigualtats Socials de la Universitat de Lleida).

Conferència: ¿Segueix sent el treball un antídot contra la pobresa i exclusió?
A càrrec del Sr. Eduardo Rojo Torrecillas, Catedràtic de Dret del Treball i la Seguretat Social de la UAB.

27 de novembre

Conferència: Trabajo y pobreza. Cuando trabajar no es suficiente para vivir dignamente.
A càrrec de la Sra. Ana María Rivas Rivas, professora d’Antropologia de la UCM.

Taula rodona: Iniciatives per la inserció laboral. Participen:

• Jaume Farré (O. S. la Caixa), director del programa INCORPORA.
  • Natxo Pijuan (Institut Municipal d’Ocupació), tècnic d’ocupació.
  • Emma Arderiu (Salesians St. Jordi-PES Lleida), cap de Servei d’Inserció Sociolaboral.
  • Anna Català (Troballes, Empresa d’Insersió), insertora laboral.
  • Xavier Puig (Amiga ETT Social), gerent de Formació i Treball.

28 de novembre

Conferència: Transformació social en temps de crisi. Tercer sector, col·lectius vulnerables i ocupació.
A càrrec del Sr. Joaquín Sabaté Famadas, president de l’Observatori del Tercer Sector.

Taula rodona: Experiències d’Inserció laboral de col·lectius d’exclusió social. Participen:

• Sr. Carles Enjuanes (Prosec), coordinador de Promotora Social.
    • Sra. Nieves de León (Dona Kolors), directora.
    • Sr. Joan Escolar (Aspros), director tècnic.
    • Sr. Marcos Febas (Sant Joan de Déu), cap d’Àrea d’inserció laboral de St. Joan de Déu-Terres de Lleida.

Cloenda de les jornades.
A càrrec de la Sra. Ma. José Puyalto, Degana de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.